Ztratit tělesný tuk a Sculpt svalové s tímto stručným a efektivní tréninku

Upozornění: Tento styl cvičení je jinak, než cokoliv youve někdy zkoušeli dříve a může vést k výrazně štíhlejší, silnější těla tak, aby vaši přátelé už rozpoznat vás během několika týdnů v pořádku, jsem přehnaně o vaši přátelé vás uznávají, ale! Toto cvičení je stále veliká pro zaneprázdněné lidi, kteří vždy používají výmluvu, že nemáte čas chodit do posilovny, nebo i pro běžné posilovny potkanů ​​vyzkoušet na pár týdnů, aby se vymanily z plateau.Please mějte otevřené mysl a nebojte tolik, co si ostatní lidé myslí, protože to je zcela jiná a můžete získat nějaké divné pohledy, ale budeš mít poslední smích s novým hard rock těla! Abych byl upřímný, většina lidí jsou příliš vědomi sami zkusit něco podobného. Pokud to je váš případ, pak to je vaše loss.Heres, jak to funguje: Místo toho, aby dělal svou tradiční cvičení jít do posilovny 3-4 krát týdně a dělat si normální silový trénink a kardio rutiny za hodinu v záběru, s tímto programem budete pracovat se za pouhých pár minut v době, několikrát v průběhu každého dne, 5 daysweek.The programu se skládají pouze z živé hmotnosti cvičení udělal asi 2-3 minut, 6-8 krát za den, průběžně každý den. Teď samozřejmě pokud budete pracovat normální práci v kanceláři, budete muset se stydět o tom několik cvičení ve své kanceláři a že vaše kostka-kamarádi sledovat vás. Vlastně, Ive zjistil, že někteří lidé, kteří se snažili tento skutečně dostali jejich spolupracovníci se k nim! Pokud máte vlastní kancelář, pak nemáte na starosti někdo tě sleduje. Pokud pracujete z domova, nebo je pobyt doma máma, je tu důvod, proč jste převýšení vhodné tyto v průběhu celého dne, zatímco doma. Máte-li skončit s rušný den se jednání a tak dále, a lze zasunout pouze několik z těchto 2-minutové cvičení v, pak budiž, ale pokusit se získat co nejvíce provádět každý den, jak jste can.If youre na normální 9-5 kancelář plán, doporučuji si dělat 2 minuty tréninků každou hodinu, v celou hodinu, s výjimkou oběda. Například, můžete zkusit 9 hodin, 10 hodin dopoledne, 11 hod., 1 hod., 2, 3 PM PM a 4 pm.Some o cvičení, které jsou nejlepší soustředit, jsou:-živé hmotnosti dřepy (a varianty)-kliky (a varianty)-vpřed, vzad, nebo pěšky výpady nahoru a dolů po schodech pokud je k dispozici-podlahové prkna (drží pozici prkna z předloktí a nohou)-podlahové abs cvičení, jako je lhaní nohy výpady, opravný kola, atd. - jednonohý tělesné hmotnosti rumunská deadliftsThis výčet není zcela vyčerpávající, ale chtěl jsem, aby to poměrně jednoduché. Pokud víte, jiné dobré živé hmotnosti cvičení, můžete přidat své rutiny pro ty, také. Pokud chcete udržet skutečný jednoduché a nechci se dostat na zem pro něco, můžete držet dřepy, kliky a pohyby vpřed a ještě získat skvělé results.The dobré o těchto cvičení je, že si to dost v 2 - 3 minuty, aby si vaše krev v žilách, srdeční frekvence o něco, velká část z vašich svalů bodys pracoval, a vaše tělesná teplota zvýšena. Nicméně, jeho obvykle ne dost rozbít pot pouze ve 2 až 3 minuty, takže nemáte se obávat pocení nebo dostat páchnoucí v kanceláři nebo v případě, kdy můžete být. Nanejvýš, můžete jen získat trochu vlhký na skin.Heres příklad běžné (nastavit opakování nahoru nebo dolů na základě svých schopností): MonWedFri9 hod. - 10 pushups15 tělesné hmotnosti dřepy, opakujte 1x pro 2 sets10 hod. - prkna drží (drží prkna tak dlouho, jak můžete užívající krátké přestávky v celkové délce 3 minut), 11 hodin - 5 pushups10 tělesné hmotnosti dřepy, opakujte po dobu 4 hodin - sets1 prkna drží (drží tak dlouho, jak je to možné do 3 minut) 2 hod. - 8 pushups12 tělesné hmotnosti dřepy, opakujte po dobu 3 hodin sets3 - prkna drží (drží tak dlouho, jak je to možné do 3 minut) 4 pm - max. pushupsmax tělesné hmotnosti dřepne v jednom souboru (bez opakování) TuesThurs9 am - 6 vpřed výpady každý leg6 rev výpady, opakujte 1x pro 2 sets10 am - jedna nohama tělesné rumunská tah (RDL) 6 každý legfloor ABS za 20 vteřin, opakujte 1x pro 2 sets11 am - 3 vpřed výpady každý leg3 rev výpady, opakujte po dobu 4 hodin, jednu sets1 nohama tělesné RDL 3 každý legfloor ABS za 20 sekund , opakujte pro 4 sets2 hod. - 5 vpřed výpady každý leg5 rev výpady, opakujte po dobu 3 hodin, jednu sets3 nohama tělesné RDL 10 každý legfloor abs po dobu 30 sekund (bez opakování) 4 hod. - max. vpřed výpady každý legmax ot výpady v jednom souboru ( bez opakování) V zájmu pokroku v těchto cvičení, můžete buď přidat 1 nebo 2 opakování na každou sadu za týden, nebo byste mohli postoupit do obtížnější verzí každého cvičení každý týden (např. blízké uchopení kliky, jednu nohu zvedl kliky , dřepy s područkami získané přímo nad hlavou, atd.). Výše ​​uvedené postupy jsou jen pár příkladů, jak můžete použít tento velmi unikátní styl tréninku. Použijte svou kreativitu a přijít s vlastní pěst. Přemýšlejte o tom, co youve splněny s těmito mini tréninku dokončena průběžně každý den ... Youve zvýšit svou tepovou frekvenci a napumpovaly svaly 6-8 různých časech během každého dne, pálení hodně kalorií a stimulovat váš metabolismus. I když každý trénink mini byla velmi krátká doba, youve kumulované mnoho opakování pro téměř každý sval během celého vašeho těla, a vy jste ani muset zlomit pot během některého z mini tréninku. A je tu téměř žádné výmluvy pro ne být schopný vzít na 2 minuty pauzu jednou za hodinu a udělat pár cvičení. Další výhodou tohoto stylu tréninku je, že teď nemáte věnovat nějaký čas před nebo po práci chodit do posilovny, protože jste již dostali váš trénink udělat krůček po krůčku po celý den. Youve teď mám nějaké extra volný čas na vašich rukou! Zkuste tento druh rutinní ven po dobu 3-4 týdnů a pak se vraťte ke své normální fitness rutiny. Myslím, že budeš si, že je to skvělý způsob, jak uniknout z náhorní plošině a podpořit nové výsledky ve vašem těle. Si můžete vyzkoušet mixování v cyklu těchto mini cvičení každý pár měsíců, aby věci fresh.Keep na paměti, že to je jen jedna metoda tréninku a neznamená, že byste měli jen držet této metody pro věčnost. Budete hit plošinu na dané tréninkové metody, tak Id doporučuji jen otočením do svého arzenálu různých tréninkových metod. A všemi prostředky, dont starosti, co si ostatní lidé myslí, tak ... mají odvahu zkusit něco trochu jiného. Na konci, budete mít ten, směje se na všechny žily z tuku mořských vedlejší břicha, které se dávají si legrační vypadá, zatímco oni jedí jejich koblihy!



Kontakt: info@prozeny.xf.cz

Na těchto webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek k poskytování reklam na zboží a služby, které vás zajímají. Více na Zásady ochrany osobních údajů